keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Come on skinny love, just last the year

'
Hey honeys! Käytiin tänään äitin ja kahden pikkuveljeni kanssa mummon mökillä jonne on vain tunnin ajomatka, but boy, it's in the middle of nowhere! Sinne ajaminen on työlästä, muistan kun joskus jäätiin sinne alkukeväästä jumiin. Tämä tapahtui siis joskus way in the past, but anyways, sitten kun sinne mökille vihdoin pääsee on se sen arvoista. Siellä ei ole sähköä tai vesivessaa eikä hanasta tule vettä, mutta mä oon viettänyt siellä monta onnellista kesää pienenä :) Ja ne maisemat!






Voisin ottaa tällaisen mökinsöpöläisen heti, kunhan sinne tulis vesi ja vessa. Ilman kunnon sähköä nyt ehkä vielä selviäisi.




Mummon mökillä on kaikkea ihanan turhaa ja pientä koriste-esinettä. Täältä olen siis perinyt hamstraamistaitoni!


Päällä oli niitä Helsingin alennusmyynneistä mukaan tarttuneita löytöjä: paita on Monkista ja hame Weekdaystä. Aurinkolasit on ostettu aikaisemmalta Hesan reissulta, jolloin Oona oli myös mukana :) Ollaan Oonan kanssa hulluna noihin hameisiin, joita kaupat on täynnä! Mun tyyliä on rypytetyt ja voimakkaan väriset, Oonan taas kukalliset ja värikkäät hameet. We just can't get enough! Ajattelin esitellä kynsilakat jotka ostin myös Helsingistä, mutta ne jäivät totta kai Oonalle... Aina kun oon Oonalla yötä niin puolet omaisuudesta jää sinne (mä alan epäillä että eräällä tytöllä on sormensa pelissä tässä :D).

<3Emilia

My new love: Birdy - Skinny Love

2 kommenttia:

  1. tai sitte sä et vaa osaa pitää tavaroistas huolta ;)

    VastaaPoista
  2. nii just, miten se on et aina ku tuun TEILLE nii jotai jää? :DD

    VastaaPoista