tiistai 2. elokuuta 2011

Breathe in, hold it, hold it go on, begin

Moi taas! Tultiin tekemään tällänen minipostaus meiän viime aikojen asuista ja uusista ihanuuksista. Viime aikoina ainakin mä oon shoppaillu vähän liikaa, mut hei, ne on kaikki ollut joko tarpeellisia tai sitten vaa pakko saada :D

Oonan upea YSL-huulipuna, oon lievästi sanottuna kateellinen tosta...



Toppi Gina Tricot, shortsit H&M, kengät Blizz (mä lahjoitin ne Oonalle kun omat räpyläni ei noista tykänneet).

Uudet shortsit H&M, ne on ahkerassa käytössä jo menny ryppyyn :--)

Tämä upea ihanuus oli heräteostos ja jo pikaliiman tarpeessa, mutta kun mulla on pieni heikkous koruihin... Sormus Glitter.

<3Emilia ja Oona

Girl Named Toby - Holding A Heart (yes, we have a thing for The Vampire Diaries :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti