tiistai 13. syyskuuta 2011

So we burst into colours, colours and carousels

Hi! I had a really nice day since I got to go shopping in Helsinki (finally)! I had a job interview there, which went great, and after that I headed for the stores we don't have in our home town yet. When Karisma opens we won't be so left behind in fashion :D We'll be getting a J&C and Carlings store, hopefully a Monki and Weekday too at some point... I'm still waiting for Topshop to come to Finland!! Anyway, I'll show you what I bought tomorrow, I didn't have enough light today to take pictures when I got home :)

Here is some inspiration for you so that you won't be left with nothing, these things are on my shopping list (far in the future that is :D):

Chanel lipstick

Chloé saddle bag

Alexander McQueen clutch <3

...or just the knuckle ring :D

My wedding dress will DEFINETLY be Alexander McQueen

A Prada clutch would be nice too (I'll pass the snakeskin boots though)

Over the knee socks that actually go over my knees! The ones I have are barely there knee socks, and I don't want to go cutting my stockings just yet...
Translation: Mulla oli tosi hyvä päivä, koska mä pääsin vihdoin shoppailee Helsinkiin! Mulla oli siellä työhaastattelu, mikä meni loistavasti, ja sen jälkee mä suuntasin kaupoille mitä ei löydy meiän kotikulmilta. Sitten ku Karisma avautuu nii me ei olla nii jälkeenjääneitä muodissa :D Tänne tulee J&C ja Carlings, ja toivottavasti myös Monki ja Weekday jossain vaiheessa... Mä odotan vielä et Topshop tulee Suomeen!! Joka tapuksessa mä näytän huomenna mitä ostin, tänään ei ollu tarpeeksi valoa kuvata ku tulin kotiin :)

Tässä on teille vähän inspiraatiota ettette jää ihan ilman mitään, nää jutut on mun ostoslistalla (joskus hamassa tulevaisuudessa siis :D): Chanelin huulipuna, Chloén satulalaukku, Alexander McQueenin laukku, tai pelkkä sormus :D Mun häämekko tulee TODELLAKIN olemaan Alexander McQueenin, Pradan kirjekuorilaukku olisi myös kiva (noita käärmeennahkasaappaita mä en tarvitse), ja ylipolvensukat jotka oikeasti tulee mulla yli polvien! Mun yksilöt on hädin tuskin polvisukat, enkä halua ihan vielä mennä leikkelemään mun sukkahousuja...

<3Emilia

Ellie Goulding - Starry Eyed

2 kommenttia:

  1. mä ootan sitä päivää ku New Yorker eksyy Suomee (Lahtee) saakka!!! NIIN mun kauppa!! <3

    VastaaPoista
  2. Luuris: en oo koskaa päässy käymää siellä :) -Emilia

    VastaaPoista