torstai 20. lokakuuta 2011

Drenched in vanilla twilight, I'll sit on the front porch all night

Hi! I realised today that next week is going to be my last one at the shoe shop I'm doing practical training in... It's even a bit melancholic how fast time goes in my life right now. But hey, new experiences are waiting around the corner :)


I actually had time to take pictures outside for once :D

Knit H&M, skirt Weekday, stockings House and socks Marimekko.



Clock necklace Gina Tricot.

Two more of the jewellery from India, my Mum had the other bracelet on so I didn't get a chance to take a picture of it. The brown one is really a necklace.

I had red lipstick on after a long time and I've gotta say, I've missed it :)


Translation: mä tajusin tänään, et ensi viikko on mun viimeinen työharjoitteluviikko tuossa kenkäkaupassa... Se on vähän haikeeta kuinka nopeesti aika menee mun elämässä tällä hetkellä. Mut hei, uudet kokemukset odottaa nurkan takana :)
Mulla oli kerrankin aikaa ottaa kuvia ulkona :D
Neule H&M, hame Weekday, sukkikset House ja sukat Marimekko.
Kellokaulakoru Gina Tricot.
Kaksi korua lisää Intiasta, äitillä oli päällään toinen rannekoruista joten mulla ei ollut mahdollisuutta ottaa siitä kuvaa. Tuo ruskea on oikeesti kaulakoru.
Mulla oli pitkästä aikaa punaista huulipunaa ja mun täytyy sanoo, oon kaivannut sitä :)

<3Emilia

Owl City - Vanilla Twilight

2 kommenttia:

  1. Sulla oli pitkästä aikaa punasta huulipunaa etkä sitten laittanu mitää kuvaa missä se näkyis hyvin? :D

    VastaaPoista
  2. anonyymi: laitoin sitä randomisti vasta mun pihakuvaustuokion jälkeen :D ehkä oon huomenna fiksumpi... -Emilia

    VastaaPoista