tiistai 15. marraskuuta 2011

Just start with forever

Heei!
Ihan tällee btw, mun ei oikeesti sais antaa kattoa noita X-Factorin, America's Got Talentin tai Idolsin koe-esiintymisiä, ku siellä on aina jotain kamalia itkutarinoita...ei oo oikee mun juttu :--D Kaverit on monet kerrat joutunu nauramaa mulle mun reaktioiden takia, mut ei voi mitää! yhyy. Ja mä katon ne aina uudellee, vaik tiedän mitä niissä tapahtuu, eiks oo hienoa.
Sain tänää palautettua vikatkin äikäntehtävät, voittajafiilis! Ylppärit, here I come :----)

Paita & Kaulahuivi GT, Farkut Cheap Monday 
Sormus Bijou Brigitte, JC






Kristen Stewartin tyyli on vaan aivan ihana, en pääse siitä yli.




Kivaa tiistaita! :---------)

<3oona

1 kommentti:

  1. Touko blogissa? Ei voi olla, eihän se oo ku joka toisessa? :D

    VastaaPoista