torstai 5. tammikuuta 2012

Clouds filled with stars cover your skies and I hope it rains

Heeippa ihanat :-------) 
Mitä tää tällanen nyt on...erehdyin eilen illalla kattelemaan Greyn Anatomian tokaa tuotantokautta, ja eihän sitä voinu lopettaa kesken....tuloksena maailman ihanin koulupäivä, tosiaan ne silmät ristissä. Mä en oikeesti koskaan opi. Kotona parhaat nukahtaa heti. Musta tuntuu et mä en heräis siinä vaiheessa vaik talo kaatuis päälle, mulla on tietyissä tilanteissa niin hyvät unenlahjat :---D 
Sit loppujen lopuks mun päivä meni siinä et kuolasin sisustusjuttuja, mä tykkään hirveesti sisustamisesta, ja nytki tekis mieli vaihtaa järjestystä :---D no surprise there...Eli tää postaus on sitte suht täynnä mun inspiraatiokuvia sisustuksesta (ihan niinku mulla koskaa tulee olee mitää tollasia juttuja, mut heeeei, pitää vähä katella :--D) millanenkohan rotankolo mun omasta asunnosta tulee? oivoi
Ja mikä siinä on, että kaverit jotka asuu vähän kauempana (hehe, vink vink) ei oo koskaa maisemissaaaa? Onko tää tätä mun kuuluisaa organisointikykyä? :--D sitä miettiessä...












Okei, tää ilta taitaa mennä siihen, että käyn kaappeja läpi jos löytyis jotain kivoja sisustusjuttuja....ei enää tällasia kuvia mulle. :-----) 

Mikä noista on teidän lemppari? :--) 

...okei nää oli vaa söpöjä

Ja voin taas (vaihteeks) kertoo et tuli ikävä pitkiä hiuksia, miks (!!) piti leikata ne sillon joskus lyhyiks :--------( 

Jokatapauksessa, kaappien tutkiminen (ja Greyn Anatomia) kutsuu, näkyillää! :--) 
ps. vapaapäivä ei oo koskaa kuulostanu yhtä kivalta ku nyt :--) 

kuvat weheartit

<3oona


Löysin tän biisin taas pitkästä aikaa, ihana :--------) 

2 kommenttia:

  1. tos viimesessä huoneessa on just sellai tunnelma mistä tykkään! sellai rauhallinen, mut ei tylsä :) mut tuntien lisäisin sinne ainaki jotai sinistä, ja tykkään tummasta (antiikkisesta) puusta, mut tunnelma on tärkein :) mistä vetoo, mut potkitaa mun asunnosta pihalle ku en pysty maksaa vuokraa sisustamisinnostuksien takii :'D
    -Luuris

    VastaaPoista
  2. Luuris: nonii, sitte ollaa aika samoilla linjoilla, toivotaa nyt ettei niin käy :----D haha
    -oona

    VastaaPoista