torstai 12. tammikuuta 2012

Get your heart on

Heeippa kaikki! 
Pientä hiljaiseloa täältä puolelta, jotenki jääny kirjottelu vähän vähemmälle. Syytän koulua ja Greyn anatomiaa, hehe
Huomenna olis yks tunti koulua, ja sitte viikonlopun viettoon, en jaksais odotella :p ylläri, taas. 
Viikonlopun suunnitelmat on kyl hienoja, maantietoa, Kia, ruokaa, naurua ja sitä rataa :--) 
Ja hei, kertokaas toki jotain tosta lumisateesta. Okei, mä toivoin lunta, mut olis kiva jos se olis jo maassa, eikä satais vaakatasossa mun naamalle :---D guess you can't have it all. Jäädyin taas vaihteeks ku en osaa pukeutua ilmeisesti sään mukaan..
Ja tiiättekö, että koulun musantunnit on vähän muuttunu :---D lauletaan ja soitetaan Lady Gagaa, mitä?
On muuten hyvä tajuta, että kohta on oikeesti ylppäreiden aika! Oivoi, ei mitää paniikkia. Mähän oon tunnetusti niin rauhallinen ihminen...Aina voi toivoa :--D 
Ps. koulun kalaleivät piristää mun päiviä. Aattelin vaa ilmottaa.




Gossip Girl, jatku jo..









Nyt oon ovela, ja meen lukemaan David Nichollsin kirjaa 'One Day', ja todennäkösesti nukahdan siihen samaan paikkaan, mut ei voi mitää :--D ps. täydellinen kirja, kannattaa lukea! (..okei, heilun vasta puolessa välissä, kattoo nyt vielä miten toi loppuu :--D)




kuvat weheartit

Kivaa kohtakohta viikonloppua! 
Mitä sulla on suunnitelmissa viikonlopun varalle? :--) 

<3oona


Ps. no huhhuh, tää video on 22 minuuttia täyttä täydellisyyttä, kannattaa kattoa! :-----) piristää kenen tahansa päivää :--) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti