maanantai 16. tammikuuta 2012

Give your heart a break

Heeippa! 
Hei ihan oikeesti, mikä tässä nyt on vikana :---D mä vaa nukun kokoajan, ei tässä ainakaa mitää ylppäreitä ole tulossa? :--D (mikä paniikki?) Mä en tiiä, mä oon jotenki sellai tosi panikoiva ihminen, ihan sama kuin kauan johonki juttuu on aikaa, oon keksiny sen sata asiaa mikä voi mennä vikaa ja jos en osaa ja nii. Laskin just, ni 25 päivää ekoihin kirjotuksiin, kevyesti äikän tekstitaito. :--) Mut ruoka on kaveri, sitä liikaa mukaa, ja hyvä tulee!
Huomenna on äikän vitoskurssin esitelmä, uskokaa pois, oon kerinny stressata siitäki :----D ..tuska
Ps. voiko joku valasta mulle, miks ihmeessä bussit on aina niin täynnä, ne punaset napit ei toimi ja lämmitys on hukassa? 
Pps. Se mantun aihe mistä en tienny mitään, ja kirjotin esseen, ni sain siitä 2-3p. Ihan hyvin siihen nähden, että kaikki termit puuttu :-----Dhehe















kuvat weheartit

<3oona


Tiiättekö ku on olemassa niitä biisejä mitkä paranee jokasella soittokerralla? Tää on yks niistä, eii voi lopettaa kuuntelua :---D oivoi

Onko sulla nyt joku biisi mitä et vaa voi olla kuuntelematta? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti