sunnuntai 1. tammikuuta 2012

The heart beats happy when it has a place, and if it doesn't have a home, it can come into my space

Hey! New Year's Eve was awesome thanks to my awesome friends :) Here are some photos from the few I took last night (I'm waiting for more photos from a friend, hint hint!) And if you didn't notice, I'm not that good at taking pictures of fireworks :D









The sparkler wouldn't light: "Se ei syty!" " Sytkäri sammu!!"

Ah, success! But not for long :D
Translation: mulla oli mahtava uudenvuodenaatto, kiitos mun mahtavien ystävien :) Tässä joitakin kuvia niistä vähäisistä mitä mä otin eilen (odotan lisää kuvia yhdeltä ystävältä, vink vink!) Ja jos ette jo huomanneet, oon aika huono ottamaan kuvia ilotulitteista :D
Tähtisadetikku ei suostunut syttymään!
Ah, voitto! Mutta ei kauaksi aikaa :D

<3Emilia

Late Night Alumni - You Can Be The One

5 kommenttia:

  1. vitsit näyttää et mul ois tos yhes kuvas kauheen kapeet sääret >:O mut se on aika hyvä :'D
    -wulle

    VastaaPoista
  2. wulle: haha nii näyttää! :D -Emilia

    VastaaPoista
  3. mihin mie ne kuvat lähetän? :'D

    VastaaPoista
  4. on ihan okei näyttää rotalta tossa vikassa kuvassa :----D tuska
    -oona

    VastaaPoista
  5. Moona: lähetä vaikka mun sähköpostiin :D

    Oona: jos sä näytät rotalta, nii se rotta on sitten tosi kaunis :) -Emilia

    VastaaPoista