perjantai 20. tammikuuta 2012

Snow White's stitching up the circuit boards

Hi! I have done absolutely nothing today except eat and watch TV, so I'll let the pictures tell a more interesting tale :D



My outfit from yesterday: T-shirt H&M men's department, it says TRANQUILLITÉ (=tranquility, peace) on the front, skirt Cubus:)

I also had on green feather earrings and a golden bracelet, I'll show photos later ;)











Love her style, especially the skirt!



All pictures without me from weheartit.com

Translation: mä en ole tehnyt tänään mitään muuta kuin syönyt ja katsonut TV:tä, joten mä annan kuvien kertoa mielenkiintoisemman tarinan :D
Mun asu eiliseltä: T-paita H&M:n miestenosasto, edessä lukee TRAQUILLITÉ (=rauha, tyyneys), hame Cubus :)
Mulla oli päällä myös vihreät sulkakorvikset ja kultainen rannekoru, mä näytän kuvia myöhemmin ;)
Mä rakastan hänen tyyliään, varsinkin hametta!

<3Emilia

Florence And The Machine - Blinding

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti