lauantai 28. tammikuuta 2012

Lego house

Heeippa! 
Hyvä päivä takana :-------) ei aamuherätyksiä, hyvä kirja ja sitä rataa. Illalla käytiin jovilla, ja siitä pitsalle. En kyl syö vähään aikaan yhtään mitään, tuntuu et maha kuolee tähän paikkaa! 
Miten noi Taitoluistelun EM kisat on mun mielestä mielenkiintosia? No, niitä mä joka tapauksessa nytki kattelen sivusilmällä ja kannustan Kiira Korpea, jee! 
Ainoo vaa et kaverit saa sitte lukee mun paniikki mese viestejä ku joku kaatuu :------D
Huomisen päivän suunnitelmat on kyl suht selkeet: maantietoo ja siivousta. Todennäkösesti jää se siivous vähän vähemmälle, on tosiaa maantiedon puolikas preli suoraa maanantaina :--) 


















sillon ku mä ja Emilia asutaan samassa paikassa, tää niin menee näin :----D mä kokkaan ja Emilia siivoaa, mitä tapahtuu? Hehe

kuvat weheartit

Kivaa viikonlopun jatkoa :------) 

<3oona




''I'm gonna pick up the pieces, And build a lego house When things go wrong we can knock it down My three words have two meanings, There's one thing on my mind It's all for you''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti