tiistai 17. tammikuuta 2012

Let the only sound be the overflow, pockets full of stones

Hey! I really like our blog's new look as it's a nice change from the last one :) Very simple and classy, or what do you think?












I admit it, I'm a sucker for cute animal pictures :D But just look at them!!!









A very funny movie, and definitely one of my favourites :D

You think you've found the perfect picture, but then along comes a prettier one.
You think you've heard the perfect track, but then you hear a mind-blowing song.
You think you've bought the perfect dress, but then comes the next season.
But when you find the perfect person,
don't let them go for any reason.

Translation: mä tykkään tosi paljon meiän blogin uudesta ulkoasusta :) Tosi yksinkertainen ja tyylikäs, vai mitä mieltä ootte?
Myönnän, oon koukussa söpöihin eläinkuviin :D Mut kattokaa nyt niitä!!
Tosi hauska elokuva, ja ehdottomasti yks mun suosikeista :D

<3Emilia

4 kommenttia:

  1. anonyymi: millaset ois paremmat? :) -Emilia

    VastaaPoista
  2. olis kiva jos noilla teidän kirjotusten kuvilla olis joku isompiki merkitys kuin vaan "se on niin kiva" :( anteeksi, mutta tämä on mun mielipide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi: me kuullaan mielellään teiän lukijoiden mielipiteitä :) mulla yleisin syy, miksi haluun postata jonkun kuvan on se, että se inspiroi mua ja haluan jakaa sen muiden kanssa. joillakin kuvilla voi olla syvempi merkitys ja usein on, mutta suurin osa on tarkoitettu mun, Oonan ja meiän lukijoiden iloksi :) -Emilia

      Poista