perjantai 13. tammikuuta 2012

The one that got away

Heeippa kaikki! 
Viikonloppu! Tää on hyvä tunne :-----) varsinki ku mun perjantait on suht rentoja, ku on vaa yks tunti koulua :---) pure love. 
Mä en tajua, mua väsyttää ihan kamalasti nykyää, tänääki nukahin ku tulin kotiin :--D Emilia tuli meille ja olin ihan unenpöpperössä...oivoi.
Mut sitte tehtii Amerikkalaisia pannukakkuja, nomnom. Vähemmästäki piristyy :--D
Aiemmin on mainittu mun ja Emilian terapiointiharrastus (lue: liimataan kuvia vihkoon :--D). Tehtiin tänään toisten vihkoihin omat kollaasit, tuli oikeesti hienoja :--D niistä kuvia myöhemmin, jos vaikka päivänvaloa riittäisi jossain vaiheessa :-------) 
Ja kaikkihan tietää, että mulla on jonkinlainen pakkomielle hiusten ja meikkien laitosta? No, opettelin tänään uuden letin Emilian hiuksilla, ja voin kertoo et oli suht tuskasta, ku tuntu et hiukset heiluu joka suuntaa eikä mikään toimi :-----D kyl se loppujen lopuks ihan normaalilta näytti, joten olkaa ylpeitä! :--D hehe








tätä täytyy kokeilla, Emiliasta tulee mun koekaniini, sori :------D hehe







kuvat weheartit

<3oona


2 kommenttia:

  1. mua ei haittaa olla koekaniinina, ku en itse osais kuitenkaa tehdä nii hienoja :D -Emilia

    VastaaPoista