keskiviikko 4. tammikuuta 2012

So don't shut down this town

Heeeippa kaikki! 
Nyt on kyl ollu hiljasta mun puolelta vähän aikaa, on ollu mm. pieeeniä teknisiä ongelmia ja sitä rataa :---D ei taida toikaan yllättää ketään...
Oon siis jatkanu (huoh) kipeilyä kotona, ja tänään oli siis koulua. Oivoi, oli ihan hirveetä raahautua aamulla kouluun silmät ristissä ja puolet tavaroista kotona lumisateessa (ps. se sato vaakatasoon)..Kannattiko suoristaa hiukset?
Koulussa perusjumitukset, ja siitä Kian kanssa Raxiin. Voi tuska, mä en oikeesti opi :--D oon aina sanonu ruuan jälkee, että en enää koskaa mee sinne ja syö liikaa, mut tuntuu et se on jotenki fyysisesti mahdotonta olla syömättä liikaa (or is it just me? hehe). siitä päästäänki mun ja nean uudenvuoden lupauksee, mikä kesäkunto?
Pikkusiskolla on tänään synttärit, metsästettii lahjaa ja sitä rataa.
Hei ihan oikeesti, miten voi väsyttää näin paljon :---D ps. maantiedon ylppäreihin valmistavalla kurssilla ku oli tietokilpailu, olis voinu ehkä lukee siihenki, huomaa että kaikki muut tietää jotain ryhmässä ja mulla puolet on menny jo ohi :---D kirjurin tehtävä on ihan jees, hehe

Uusi vuosi on lähteny siis ihan mutkattomasti (haha) käyntiin, kuinkas teillä?



Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way












Onko väärin sanoa, että tossa kuvassa on mun kavereiden persoonallisuus kuvattu aika hyvin? :-------D oivoi


kuvat weheartit

Kivaa keskiviikkoa, oona menee jumittamaan vaihteeks

<3oona



ps. millasia uuden vuoden lupauksia teitte? :--)

4 kommenttia:

  1. haha nii lähti uus vuosi iiiihan mutkattomasti käyntiin :D mitä nyt istuttiin sun kans heti ekana päivänä päivystyksessä :D
    ps. toi vika kuva <3 :''D
    -wulle

    VastaaPoista
  2. wulle: jooo, just näin :---------D hehe, just mun tuuria. I know, mäki hajosin tolle, niin sulonen :--D
    -oona

    VastaaPoista
  3. sit ku vielä kerrot et kuka tossa kuvassa on kuka :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: haha, sitä voiki sitte ihan ite miettiä :----D
    -oona

    VastaaPoista