tiistai 24. tammikuuta 2012

So goodbye (this time lies won't explain)

Heeippa kaikki! 
Mikä ihme mua vaivaa? 10 astetta pakkasta, ja mä oon jäätymispisteessä, oivoi. 
Tiiättekö, mikää ei oo niin jäätävä tunne ku se, että musan tunnilla lauletaan Robinin Frontside Ollieta.
Koulun jälkeen myöhästyin bussista, ja jouduin menee ihmebussilla pitkin pusikkoja sun muita, koska oli niin kylmä enkä jaksanu odottaa seuraavaa omaa bussia :--D ja pääsin kuitenki ehjänä kotii, taitolaji! en kyl mee toiste
Siitä menin Moonalle, tarkoituksena siis lukea maantietoa ja uskontoa, mutta..
Nii, siellä on aina se kuuluisa ''mutta'' :----D mä päädyin jäätymään (oikeesti, oli kylmä!) ja kuuntelemaan musiikkia, ja juttelemaan. 
Nyt mun illan suunnitelmat on aika selkeet: musiikkia, leffoja, peitto ja teetä :--) koska jollain on seuraavan kerran koulua perjantaina<3
No, mä kärsin sitte ens jaksossa, joku tosiaan menee vielä kouluun.










Nämä mulle heti, kiiitos! Mitä mieltä sä oot noista? :--) 


kuvat weheartit

<3oona




menkääs kuuntelemaan Chester Seen muutakin musaa täältä :--) ! 

2 kommenttia:

  1. Oh I love the shoes! <3 ja mä tiedän että meillä on ihan tajun kylmä, sorisori, ei oo mun vika :D mut kohta uudessa talossa :3

    VastaaPoista
  2. Moona: mmm, ne kengät on täydelliset! nooo ehkä mä selviin :---D
    -Oona

    VastaaPoista