tiistai 17. tammikuuta 2012

What the water gave me

Heei! 
Tulipa taas vaihdettua blogin ulkoasua, mitäs tykkäätte? :------) Mä ja Emilia kyllästyttiin edelliseen, ja haluttiin tilalle jotain kivaa ja yksinkertasta, ja mun mielestä toi on just hieno :--) 
Tänää onki sitte eka päivä et mua ei väsytä niin paljoo et voisin jäädä nukkumaan lumipenkkaan, sinänsä ihan positiivista :----D
Emilia oli meillä tänään, ja kateltiin ihme videoita Youtubesta. Sitte jossain maailman oudoimman videon kohdalla alkaa miettimään, että miten ihmeessä mä tänne päädyin? Oivoi. Taidettiin molemmat olla suht väsyneitä. (ihan vähän vaan.) 
Huomenna lukemaan ylppäreihin Kialle, jos vaikka saatais jotain aikaankin.
Mun päivät onki tästä eteenpäin varmaa sitte aika samanlaisia: juoksen bussin perässä, jumitan koulussa, luen ylppäreihin ja nukun. 
Ja nyt vihdoinki selvitin miks oon aina juoksemassa sinne pysäkille! Mun kello on koulun kellojen ajassa, ja ei ne bussit ihan siihen aikaan mene, ihanaa. Jos mä nyt laittaisin puhelimen kellon sillee oikeeseen aikaan, enkä koulun :--D ...oon sitte tunneilta myöhässä ku kaikki kellot näyttää eri aikaa.














kuvat weheartit

Mitäs mieltä ootte uudesta ulkoasusta? :---) 

<3oona


6 kommenttia:

  1. eiii! ;( en tykkää värimaailmasta ollenkaa! :( sori..

    VastaaPoista
  2. mä en tiedä miks mut aina ku luen näit teiän juttui nii munki tekee mieli alottaa joku blogi...paitsi et mun tylsästä elämästä ei sais mitään irti :'D
    -wulle

    VastaaPoista
  3. Miten saat tehtyy ulkoasuja?:) itekki haluisin vähän siistimmän, kun en osaa laittaa ku kuvan tonne ylös...
    tää on hieno ulkka.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: voi eeei :--( !
    Anonyymi: Hahahah, voi ellu :------D alota vaa! mä kyl lukisin ;)
    Niitti: Siellä asetuksissa on kaikkii värimaailmoita ja fontteja ja sellasia, ni sieltä pitäs löytyä jotain kivaa :--) Ja kiitos!
    -oona

    VastaaPoista
  5. Mie tykkään täst värimaailmasta, joku yksinkertanen kuva vielä nii ois mun mielestä perfect, mut ymmärrän kyl miks ei nyt oo kuvia :D -monde

    VastaaPoista
  6. monde: nii, haluttii just mahollisimman yksinkertanen, että siks ei olla vielä ainakaan kateltu mitää kuvaa :--)
    -oona

    VastaaPoista