sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Who am I living for?

Heeiippa!
Okei, tää on niitä päiviä ettei saa mitään aikaan :----D oikeesti, mä oon tehny tänää salaatin, ja mun tekeminen rajottuu sitte siihen. Nii, en oo tosiaa siivonnu tätä mun huonetta, mitä eilen vielä aattelin että olisin saanu tehtyä...oivoi
Oon vaa fiilistelly sisustusjuttuja, uutta asuntoa ja koulusta valmistumista. Can't wait, enää se 4 kuukautta :--) 
Loppupäivä menee varmaa sen salaatin syönnissä, konseptin metsästämisessä ja musassa. Nii, tänää tuli mielee sitte että jos huomenna on se puolikas preli, ni hetkonen, vois olla ne konseptit ihan hyvä idea :---D eikä mulla tietenkää pitäs olla yhtää kotona, ni täytyy metsästää kaikki mahdolliset kätköt läpi. Miten musta tuntuu et mä oon ainoo kelle tapahtuu näin....




''No blinding light or tunnels to gates of white
Just our hands clasped so tight
Waiting for the hint of a spark
If Heaven and Hell decide
That they both are satisfied
Illuminate the NOs on their vacancy signs''









heaven.




kuvat weheartit

<3oona



''It's never easy to be chosen,
Never easy to be called,
Standing on the frontline when the bombs start to fall,
I can see the Heavens, 
But I still hear the flames calling out my name

I can see the writing on the wall,
I can't ignore this war,
At the end of it all, 
Who am I living for?''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti