lauantai 21. tammikuuta 2012

You are a tourist

Heeippa! :--------) 
Ihanaa, viikonloppu! Ainoo vaa, ettei oo mitään kummempaa tekemistä! Äikän esseitä, ryhmätyötä, kokeisiin lukua, ja sitä rataa, ens viikolla on jo koeviikko! Tuska.
Ainii, hyvää nimpparia, mulle! Jäätävää herätä aamulla 9.15 siihen, että tulee onnitteluviesti :--D Ja mä taas vaihteeks alan kriiseilemään YO-mekosta, vaikka en tiedä pääsenkö ees ylioppilaaksi. Mitähän munki päässä liikkuu? Sitä miettiessä :p
Luin muuten just ihan törkeen hyvän kirjan! ''The truth about Melody Browne''. Alotin lukemaan sitä eilen, ja jotenki se oli pakko lukee loppuu, vaikka silmät oli tyylii ristissä ja kädet kuolee :----D hyvää harjotusta enkun ylppäreihin? Niin mä ainakin uskottelen itelleni! 








Kauhee matkakuume taas, jos sitä kesällä lähtis jonnekki?



Oon tänää pomppinu mm, Amazonin, Brandoksen sun muiden sivuilla ja mä en löydä mistään sellasia kivoja nuden värisiä platform korkokenkiä! Kuis vaikeeta voi olla löytää yhet kengät... Olisko teillä mitään ehdotuksia mistä kannattais katella? Mä oon hukassa


Okei, toi mekko on niin lähellä täydellistä, että voisin mennä vaikka metsästelemään tota :-----) 


Nii...aina mä palaan tähän! Koukuttava ohjelma, ei voi mitään! 


''When she was nine years old, Melody Browne’s house burned down, taking every toy, every photograph, every item of clothing and old Christmas card with it. But not only did the fire destroy all her possessions, it took with it all her memories – Melody Browne can remember nothing before her ninth birthday. Now in her early thirties, Melody lives in a council flat in the middle of London with her seventeen-year-old son. She hasn’t seen her parents since she left home at fifteen, but Melody doesn’t mind, she’s better off on her own. She’s made a good life for herself and her son and she likes it that way.


Until one night something extraordinary happens.''




.... :-------D miten mä aina hajoon tälle kuvalle? Jotenki niin ylisöpö!


kuvat weheartit

<3oona


4 kommenttia:

  1. Spirit Storessa oli ainaki vähän aika sitte jotkut nudet, en tiiä onks ne täydelliset tai onks niit enää, mut ainaki oli! :D

    VastaaPoista