tiistai 7. helmikuuta 2012

Oh oh oh oh, ha ha ha ha, I don't wanna wake up from this tonight


Hi! I can't wait for the week after next week, there's gonna be so much new decoration and changes for Spring at work! And before that I'll get to decorate a whole new window display... I'm so excited :D















Knit Vero Moda, dress Monki, shoes Wonders, bag Gina Tricot, and jewellery BB (I love the turtle ring  in the lower picture, it's head and feet wobble around :D)




All pictures without me from weheartit.com

Translation: mä en malta oottaa ensi viikon jälkeistä viikkoa, sillon meille tulee tosi paljon uutta somistusta ja muutoksia kevättä varten töihin! Ja ennen sitä mä saan tehdä ihan uuden näyteikkunan... Oon niin innoissani :D
Neule Vero Moda, mekko Monki, kengät Wonders, laukku Gina Tricot ja korut BB (mä rakastan tota kilpikonnasormusta alemmassa kuvassa, sen pää ja jalat heiluu ympäriinsä :D)

<3Emilia

Lana Del Rey - Dark Paradise

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti