sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Sunshine and rain make a beautiful thing


Hi! Oh lazy Sundays, what would I do without you?



My British Elle came today and it's so thick and full of Spring inspiration! I love the exclusive readers' cover with Alexa Chung :)

Here's the eyelash curler and mascara I told you about! Can't wait to see the miracles they do for my lashes tomorrow :D

I also bought Elle Collections yesterday, so I'm about to explode with the urge to buy summer dresses and skirts and shoes and bags...

You can see a tiny peek of the trends next season :) I'll make a proper post of them later.










First and last five pictures from weheartit.com

Translation: voi laiskat sunnuntait, mitä mä tekisin ilman teitä?
Mun britti-Elle tuli tänään ja se on nii paksu ja täynnä kevätinspiraatiota! Mä rakastan tota erikoiskantta jossa poseeraa Alexa Chung :)
Tässä on se ripsientaivutin ja ripsari joista mä kerroin! Saa nähdä millasia ihmeitä ne tekee mun ripsille huomenna :D
Mä ostin myös Elle Collections -lehden eilen, joten oon räjähtämäisilläni halusta ostaa kesämekkoja ja hameita ja kenkiä ja laukkuja...
Näätte pienen osan ensi kesän trendejä :) Mä teen niistä kunnon postauksen myöhemmin.

<3Emilia

Jack Savoretti & Sienna Miller - Hate And Love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti