sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Something good can work

Heeippa! 

Noniin, kävin siis eilen moikkaamassa Iida Leicesterissä, ja huhuh.
Menin siis junalla, ja mulla oli yksi junanvaihto. Voidaan vaikka aloittaa siitä, että niitä lippulappuja on 7 (!!) kappaletta, ja joka vaiheessa mietin sata kertaa, että mitähän jokasella tehdään. Voiko mennä vaikeemmaksi, mitäää

Lähdin aamulla puoli 11 ensimmäiseen vaihtopaikkaan, ja siellä odottelin tunnin (mm, matka kesti sinne 9 minuuttia, good times) ja sieltä puolen tunnin matka Leicesteriin. 
Iida oli varoitellut mua vähän siitä, että ei ehkä oo ajoissa koska varmaankin eksyy jonnekkin suuntaan. Vähän myöhässä oli, mutta heei, ihan niinku mä olisin ollu ajoissa jos en olisi tullut junalla :--D 

Kierreltiin kaiken maailman kaupat läpi moneen otteeseen, käytiin syömässä, käveltiin ja EI eksytty, olkaa ylpeitä. 

Tavattiin yhdessä kaupassa suomalainen myyjä! Ilme oli ihan hauska varmaan kaikilla 'hei...ootteko te suomesta?'

Kotimatka oli ihan hauska: siellä paikassa missä mulla oli tunnin vaihtoaika, tällä kertaa olikin neljä minuuttia. Ja mun juna Leicesteristä lähti neljä (!) minuuttia myöhässä.
En oo varmaan koskaan juossu junasta niin nopeasti pois, ku eilen. Ehdin sentään siihen toiseen junaan, ja selvisin ehjänä ja ajoissa perille :---)

Nyt mun ilta jatkuu ihanalla X Factor UK:lla, pandan lakuilla mitkä löysin vahingossa TK Maxxista. Nom.

mini Big Ben
*
*
paita Forever 21, farkut H&M












*
*


*


*
*

Ja niin, mä lähdin etsimään valkoisia Converseja, ja mä löysin ne :---) muutaman (köhköh) nolon hetken jälkeen, mutta heeei...



*

näitä taidan sitten katsella huomenna! :----) 

<3oona

*weheartit


ps. jep, taas näitä. X Factor on vaan niin hyvä! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti