sunnuntai 11. marraskuuta 2012

We'll play hide and seek to turn this around

Heeippa, ja kivaa isänpäivää! 
Tää viikonloppu on menny lyhyesti aineiston ettimisessä mun seuraavaan kokeeseen, muutaman leffan kattelussa, kirjottelussa, tortillojen syömisessä (ja sotkemisessa, en usko et kukaa on yhtä sotkunen syöjä ku minä), X Factorin kattomisessa (jep, edelleen), glögin juomisessa ja joulun odotuksessa :--) mä oon yks niistä jouluhulluista, katellaan miten ihmiset kestää mua tänä vuonna...heh. Anyone else?

Huomisen suunnitelmat on kyl aika helppoja, pitää saada kirjotettua bulletpointit mun kirjotuksee ja valmistautua henkisesti, koska mulla on se koe jo tiistaina, eikä normaalisti torstaina! Katellaan miten mä tästä sitten ajattelin selvitä.

*
*



tää on taivas. oon monta kertaa puhunu teille kuinka ärsyttävät mun hiukset osaa olla ku ne vaa kihartuu jokaseen suuntaan ulkona, mut eipä enää niin pahasti :--)
läheisen keskustan kampaamolla oli loppuunmyynti, ja nappasin mukaan sen 'iron in control' suihkeen ja tän, ja tämä tuoksuu niin hyvältä. Oikeesti, tykkään tosi muutenkin.

*
*


*
*



*


*weheartit

<3oona


ps, kattokaan Ed Sheeranin uusin video 'Give Me Love', ihan jäätävän hyvä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti