sunnuntai 30. joulukuuta 2012

I don't want to hurt you, but I need to breathe

Heeei! 

noniin, tästä se jo melkein perinteeksi muodostunut laivadataus lähtee, täytyy yrittää selvitä kylmässä laivassa muutama tunti, ja toivoa että koneen akku kestää. Onhan tossa pistorasia vieressä, mutta johdon ja pistorasian väliin jää se muutama sentti, ihana tunne :--D eli ilman latausta mennään! 

Eli tulin viime keskiviikkona Viroon, ja tänään siis takaisin päin. Miniloma oli kyllä kiva, mukava käydä moikkaamassa ihmisiä Virossakin :--) 
Nää mun kengät mitkä hankin sieltä Lontoon Topshopista ei ollu ehkä ne maailman parhaat vaihtoehdot kengiksi mitkä otin mukaan Suomeen :--D jokatoisella askeleella meinaa kaatua, mutta kummasti en oo vielä kaatumaan ehtinyt...

Kävin ottamassa Virossa geelikynnet, ja oon tosi tyytyväinen näihin. Tosi lyhyt malli (okei, mulle nää on pitkät jos vertaa mun normaaleihin kynsiin :--D), vähän koristeluja uutta vuotta varten, ja jotenki niin käytännölliset. Ei tarvi lakkailla joka päivä uudestaan koska mä oon sellanen tohelo, että kolauttelen aina kynnet johonkin pintaan, ja sitten jää jäätävä jälki, enkä tykkää niistä jäljistä niin pitää ottaa kaikki pois. Logiikka? Ei ole. 

Huomenna leffaan pikkusiskon kanssa, ja sieltä juhlimaan kaverille porukalla uutta vuotta :--) 
Tää vuos on kyl ollu kokonaisuudessaan ihan mieletön. Tai on jääny oikeesti sellai hyvä fiilis. 
Pääsin ylioppilaaksi, lähdin Englantiin au pairiksi, aloitin GCSE-english kurssin ja muutenki kaikki pienet jutut yhdessä on tehny tästä vuodesta hienon :--) 

Millanen sun vuosi on ollut?


*




*


oli kätevää kun busseihin oli ilmestyny tollasia näyttöjä, ja siellä oli vaikka mitä leffoja ja telkkariohjelmia ja musaa :---) niitä katellessa sitte.
niimpä, mitäpä muutakaan mä olisin katellut :--D


Elenin kynnet oli kyl tosi siistit: geelin väri muuttu lämpötilan mukaan! Lämpimässä ne oli sellaset helmen väriset, ja kylmässä tollaset vaaleenpunaset. 



*
*

*


*weheartit

<3oona




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti