sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

I can make your tears fall down like the showers that are British

Heeippa! 

Käytiin tässä viime viikonloppuna kahden ihanan suomitytön kanssa kattelemassa se Examplen keikka Earl's Courtissa, ja noh, hyvähän se oli. Oli tosi kiva kuunnella vähän muitakin biisejä ku niitä uusimpia. Kolmella lämppärillä alotettiin, ja ei tuska miten kaikki voi olla niin huonoja? 20 sekunnin pätkiä siellä täällä mitkä saatto olla kohtalaisen hyviä, mutta siihen se sitten jäikin. Hauskaa. 

Käytiin ennen keikkaa syömässä Nando'sissa, ja oon edelleen vakuuttunut siitä, että sen pitäs tulla Suomeenkin. Koska oon aika varma että mulle tulee jotain vieroitusoireita noiden kanahamppareista. 

Kaikinpuolin jäi siis hyvä fiilis keikasta, ja senkin jälkeen oli kiva kun porukka lauleskeli ulkona muutaman lämppärin soittamaa Wonderwallia yhdessä. Sieltä menin sitten Empun isovanhempien luo yöksi, ja oon ilonen, että sain avaimet etukäteen, koska en tosiaan halunnut herättää koko taloa.

Sunnuntaina kävin läheisellä high streetillä vähän heilumassa, lazy Sunday ft. Starbucks Spiced Vanilla Latte, hieno ilma ja hyvä lehti. Lisää tällasia! Kävin kanssa kirjakaupassa 'pyörähtämässä'. Oikeesti vietin siellä ihan liikaa aikaa, mutta en vaa päässy sen paikan fiiliksestä yli: kokolattiamatto, tummat seinät, tummaa puuta, kierreportaita ja kivat valot (okei oli ne kirjatkin kivoja). Tosi paljon kaikkia ihania vihkoja ja kalentereita, ja olisin voinut kotiuttaa vaikka kaikki! Ostin kuitenkin vaan kalenterin tälle vuodelle mitä olin jo katellut Emilian kanssa Topshopissa viime vuoden puolella. 

Viime viikkohan meni siis ihan normaalisti töissä, ja torstaina pääsin alakertaan, niin kaikki paitsi Emppu oli kipeitä. Mulla ei kuitenkaan ollut yhtä huono olo kuin host perheellä, onneksi, koska nää on oikeesti tosi pahasti kipeenä. Kokoajan ollaan toivottu etten mä tuu yhtä pahasti kipeeks, mutta tää päivä saattaa mennä ihan vaan kiltisti sängyn pohjalla, samalla tavalla ku torstai. 

ps mainitsinko jo sen, että hukun lukemiseen? Romeo & Juliet, Of Mice And Men, ja kolme pääsykoekirjaa? Oon hukassa

*




 En jaksais oottaa, että pääsen shoppailemaan bikineitä, ei pitäs ihan heti vaihtoehtojen loppua täällä... kesä here I come! 



*
lehtikasa on saattanut vähän kasvaa sitten viime näkemän...
*

*weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti